malintikkala

Alla inlägg under mars 2010

Av malintikkala - 31 mars 2010 14:02

hahaha kolla in domhär


Av malintikkala - 30 mars 2010 15:22

När jag vill ha inspiration kollar jag oftast på Stockholm streetstyle!


     

Av malintikkala - 30 mars 2010 15:02

Godagens!

Har in fisken i ugnen för tillfället och tänkte blogga medan.Hoppas att jag för engångskull inte bränner maten medan jag bloggar  

Har suttit från morgonen och fyllt i papper om mediciner som vi ska göra till skolan.Har fyllt i en halv sida så nu är det bara ca 5 sidor kvar!  


Milou är här idag och slappar med mig.Vi ska bara äta och sen gå över till Piisa och spela Wii med henne och tala skit..


Har ni påskpyntat?Blev nog inte mycket här iår men helt passligt.

   

Av malintikkala - 29 mars 2010 17:52

På eftermiddan övade vi.Hamnade att leka patient med bröstsmärtor och just när jag låg på båren och dom höll på at bära ut mig i ambulansen mötte vi några lärare och en man med systemkamera som tog bild på oss..Så undrar just vart man hamnade med på bild då...


I dethär caset ringde nödcentralen om en medvetslös kvinna som hittats i ett omklädningsrum.Det är roligt med case eftersom man lär sig så mycket genom övningarna!

   

Av malintikkala - 29 mars 2010 17:30

Blev lite småkär i domhär shortsen från Gina.Ser väl troligen inte bra ut på men prova dom kan man ju alltid göra nästa gång man är inne i butiken!

 

Av malintikkala - 29 mars 2010 11:45

Försökte ladda upp en bild igår kväll men det funkade inte så till sist sket jag i det...

Sitter i skolans datasal och väntar att eftermiddagslektionen ska börja.

Har haft så skitroligt nu från morgonen!Vi har haft caseövningar så att man får åka med ambulansen på utryckning  Skitkul att köra ambulansen som jag förstås var snabb med att säga att jag gärna kör  


Nu ska vi fortsätta övandet på eftermiddagen men tyvärr får jag inte köra mera utan nu får man väl agera nödcentralen istället!

Måste bara säga att det är första gången på domhär 3 åren som vi gör någonting som man känner är RIKTIGT roligt och som man har nytta av att kunna.

Ha en bra dag alla!

Bloppis-annons
Av malintikkala - 27 mars 2010 10:35

 

Långt axelband,H&M,använd 1 gång.Pris: 2 euro

SÅLD!


Snygg kuvertväska,använd ca3 gånger.Pris: 2 euro


   

Tre fack inne i väskan,passar bra till skolväska,H&M. Pris: 5 euro


 

Passar som skolväska.Pris: 5 euro

SÅLD!


 

Använd ca3 gånger,H&M,lång axelrem. Pris: 5 euro

SÅLD


 

Inte mycket använd,köpt på Gran Canaria. Pris: 5 euro

 

Ljusbeige mocka,Pieces, litet använd. Pris: 7 euro


Ta kontakt på m_tikkala_88@hotmail.com om ni är intresserade!

Klockor & Accessoarer, Säljes - Nacka (Stockholms län)
Pris:    2:-
 

Ovido - Quiz & Flashcards